Otázky, které zákazníky nejvíce zajímají

Betalingsmuligheder

Kreditkort
Paypal

Du vil modtage fakturaen, efter vi har afsendt varen. Du kan downloade alle fakturaer og kvitteringer direkte fra din kundekonto. Du kan også bruge vores chatbot, som efter verifikation med ordre-ID og e-mail vil give dig din faktura.

Ombytning, returneringer og refusioner

Returneringer kan foretages op til 30 dage efter modtagelsen af din levering. Efter denne periode er det ikke længere muligt at anmode om en returnering med refusion. For mere information om vores returpolitik, klik på linket "Retur- og refusionspolitik" i bunden af denne webside eller følg dette link:

For at sikre, at din returnering behandles så hurtigt som muligt, bedes du sende din ordre eller det produkt, du ønsker at returnere, sammen med en kopi af fakturaen til følgende adresse:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech Republic

VIGTIGT: Skriv dit ordre-id tydeligt under adressen på kuverten.

For hurtigere behandling af din returnering bedes du se vores instruktioner og hjælp til returnering på følgende webside for returnering:
Retur.

Du kan få flere oplysninger om vores returpolitik ved at klikke på linket "Retur- og tilbagebetalingspolitik" nederst på denne webside eller ved at følge dette link: Fortrydelsesret.

Hvis du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (bortset fra ekstra omkostninger som følge af valg af en ikke-standard leveringsmetode), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi benytter samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet. Under alle omstændigheder vil du ikke blive pålagt nogen gebyrer som følge af en sådan tilbagebetaling.
Refusioner kan tilbageholdes, indtil vi har modtaget varerne tilbage, eller du har fremlagt bevis for at have returneret dem, alt efter hvad der er tidligere.

Du kan få flere oplysninger om vores returpolitik ved at klikke på linket "Retur- og tilbagebetalingspolitik" nederst på denne webside eller ved at følge dette link: Fortrydelsesret.

Forsendelse og levering

Vi tilbyder forskellige forsendelsesmuligheder. For nøjagtig leveringstid henvises til vores forsendelsespolitik:
Forsendelsespolitik

Hvis du har modtaget et forkert produkt, bedes du kontakte os via e-mail [email protected], bruge kontaktformularen på siden Kontakt eller skrive en besked til os via vores chatbot. Vedlæg venligst fotos af det produkt, du har modtaget, for at fremskynde processen.

Du kan tjekke status på din ordre via vores chatbot, eller du kan kontakte os direkte via e-mail [email protected]

Du kan kontakte os på følgende måder:

Chatbot på siden af siden
Kontaktformular via websiden Kontakt os: Kontakt
E-mail: [email protected]